Michaela Koubová
Vánoce v B2B se nesou v duchu dárkových vín
Nejčastějším dárkem pro VIP klienty bylo loni víno. Ze středně drahých či dražších dárků nás zaujaly například manžetové knoflíčky, dálniční známky, hodinky nebo poukázky na vánoční stromek či kapra, ergonomické stoličky či poukázky na víkendové pobyty.
Inspirujte se na webu www.b2bmonitor.cz výsledky průzkumu mezi B2B marketéry a obchodníky, který, jsme zaměřili právě na reklamní a dárkové předměty v B2B a zjistěte, jak vybrat dárky, které Vaše klienty potěší a zároveň Vás odliší od konkurence.
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.