Michaela Koubová
E-shopy provozuje cca třetina B2B podniků.
Klíčová je velikost trhu – podniky, které cílí na malé trhy s pouhými desítkami klientů, mají e-shop pouze v 9 % případů. Naopak, pro firmy cílící na tisíce klientů, je e-shop velmi běžný – provozuje jej 67 % obchodníků a 58 % výrobců na takto velkých trzích.
Chcete se dozvědět více informací o e-commerce v B2B? Přečtěte si článek s výsledky z 19. vlny B2B monitoru: https://www.b2bmonitor.cz/2020/11/e-commerce-v-b2b/
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.