4 února, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #160

admin


Michaela Koubová

E-shopy provozuje cca třetina B2B podniků.

Klíčová je velikost trhu – podniky, které cílí na malé trhy s pouhými desítkami klientů, mají e-shop pouze v 9 % případů. Naopak, pro firmy cílící na tisíce klientů, je e-shop velmi běžný – provozuje jej 67 % obchodníků a 58 % výrobců na takto velkých trzích.

Chcete se dozvědět více informací o e-commerce v B2B? Přečtěte si článek s výsledky z 19. vlny B2B monitoru: https://www.b2bmonitor.cz/2020/11/e-commerce-v-b2b/

#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.