Michaela Andrýsková
Jak se letos změní rozpočty na B2B marketing? Podívejte se na výsledky B2B monitoru a zjistěte, jak to vidí čeští B2B marketéři.
B2B firmy budou letos na marketingu šetřit. Oproti původním plánům by měly být marketingové rozpočty v průměru o cca 10 % nižší. A to nejen v důsledku „stopky“ pro zbytné výdaje, ale zejména kvůli přesunům k levnějším formám komunikace.
Chcete získat podrobnější informace a podívat se, jaké aktivity plánují B2B firmy omezit či naopak posílit?
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.