Michaela Koubová
Motivují B2B firmy, které v rámci e-commerce využívají e-shopy, své klienty k jejich využívání?
40 % B2B podniků, které provozují e-shop, se snaží své klienty motivovat k jeho maximálnímu využití.
Nejčastěji nabízí:
- Výhodnější ceny při nákupu přes e-shop
- Slevové akce pouze na e-shopu
- Dárky k nákupu
- Poštovné zdarma
- Snazší objednávání, rychlejší vyřízení objednávky
O nákupu přes e-shop tyto podniky informují jak komunikačními kampaněmi (nejčastěji e-mailovými), tak skrze obchodní zástupce.
Zajímá Vás více informací o stavu české B2B e-commerce?
Zaregistrujte se na: → https://eepurl.com/hpejbv a my Vám obratem pošleme infografiku, ve které se dozvíte jaké podniky mají nejčastěji zavedeny e-commerce, jak B2B firmy motivují své klienty k jejich využívání nebo kolik činí průměrné vstupní náklady na jejich zavedení.
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.