21 května, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #128

admin


Michaela Koubová

B2B firmy se přesouvají od tradičních marketingových aktivit k on-line, plánují častěji zapojovat i placenou reklamu na sociálních sítích.

Struktura on-line marketingových aktivit se rychle mění a platí to i v B2B. Své místo v on-line marketingových aktivitách si letos našla i placená reklama na sociálních sítích – využívat ji plánuje 45 % B2B firem.

📌Chcete se účastnit dalších vln B2B monitoru a získat přístup k podrobným výsledkům?
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru http://eepurl.com/gxqWKz

#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.