Michaela Koubová
Jak využít marketingový rozpočet?
Na brandové nástroje, které budují povědomí o značce, nebo na aktivační nástroje, které pomáhají generovat leady a uzavírat obchody?
Čtvrtina marketingových a obchodních manažerů B2B firem v ČR tvrdí, že marketingový rozpočet rozdělují rovnoměrně mezi brandové a aktivační nástroje. Takovým podnikům, které do nástrojů investují rovnoměrně, se daří o 5,5 proc. bodů lépe než firmám, které mají marketingový rozpočet vychýlený buď více do brandu (tíhne k nim 33 % B2B podniků) nebo více do aktivací (42 %).
Více zajímavostí najdete na: https://www.b2bmonitor.cz/2022/11/proc-musi-marketing-a-obchod-spolupracovat/
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.