Michaela Koubová
Pro úspěch v B2B jsou zásadní dobré vztahy – využijte Vánoc a obdarujte své klienty a zaměstnance.
Dobré vztahy jsou pro úspěch v B2B zásadní – pravidelný kontakt, férový přístup, snaha o oboustrannou spokojenost, ale také drobné pozornosti a dárky. A právě ty alespoň občas v B2B marketingu využívá 96 % firem, a to bez ohledu na velikost firmy či velikost cílového trhu.
Hledáte inspiraci pro letošní Vánoce?
Přečtěte si výsledky průzkumu „Reklamní a dárkové předměty v B2B“
https://www.b2bmonitor.cz/2020/10/reklamni-a-darkove-predmety-v-b2b/ a vyberte ty správné dárky nejen pro Vaše klienty, ale i pro zaměstnance.
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.