19 března, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #120

admin


Michaela Koubová

Mají B2B e-shopy viditelné ceny produktů a služeb pro všechny návštěvníky?

Ve většině B2B e-shopů jsou ceny viditelné pro kteréhokoliv návštěvníka e-shopu. 29 % B2B firem ceny zveřejňuje až po přihlášení do zákaznického účtu, zbylých 8 % využívá kombinaci veřejného a neveřejného zobrazení.

Zajímá Vás více informací o stavu české B2B e-commerce?

Zaregistrujte se na: → https://eepurl.com/hpejbv a my Vám obratem pošleme infografiku, ve které se dozvíte jaké podniky mají nejčastěji zavedeny e-commerce, jak B2B firmy motivují své klienty k jejich využívání nebo kolik činí průměrné vstupní náklady na jejich zavedení.

#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.