Michaela Koubová
Využívání sponzoringu B2B firmami.
B2B firmy častěji než loni využívají v rámci off-line marketingu sponzoring, meziročně jejich využívání B2B firmami vzrostlo ze 75 % na 88 %.
Častěji ho využívají firmy, jejichž marketing je strategická věc a má podporu vedení (92 %), firmy, kde je marketing považovaný za zbytečnost řeší sponzoring v 72 %.
Kompletní výsledky poslední vlny B2B monitoru si můžete přečíst zde: https://www.b2bmonitor.cz/2022/04/b2b-marketing-v-roce-2022/
#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.