15 července, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #182

admin


Michaela Koubová

Využívání sponzoringu B2B firmami.

B2B firmy častěji než loni využívají v rámci off-line marketingu sponzoring, meziročně jejich využívání B2B firmami vzrostlo ze 75 % na 88 %.

Častěji ho využívají firmy, jejichž marketing je strategická věc a má podporu vedení (92 %), firmy, kde je marketing považovaný za zbytečnost řeší sponzoring v 72 %.

Kompletní výsledky poslední vlny B2B monitoru si můžete přečíst zde: https://www.b2bmonitor.cz/2022/04/b2b-marketing-v-roce-2022/

#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.