Jaké další on-line marketingové aktivity používají B2B firmy v roce 2025?
Většina B2B podniků používá v rámci marketingu neplacené příspěvky na sociálních sítích, SEO či e-mail marketing. Skokanem roku jsou nástroje umělé inteligence. AI v marketingu využívá aktuálně 78 % B2B podniků. Loni to bylo jen 65 %.
Zajímá vás více o využívání on-line nástrojů v B2B? Vzhůru na náš B2B monitor 👉 On-line B2B marketing v ČR v roce 2025
ℹ️ Data jsme sesbírali v rámci našeho kontinuálního projektu B2B monitor v únoru 2025. Našeho dotazování se účastnily firmy napříč obory s obratem nad 100 mil. Kč a s alespoň 50 zaměstnanci. Dotazník vyplňovaly osoby zodpovědné za vedení marketingu.
Zdroj: B-inside, B2B monitor, jaro 2025

Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechna minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.