Tomáš Soukup
Výsledky aktuální vlny B2B monitoru poukazují na to, že firmy využívají více nástrojů marketingové komunikace. Číslo tohoto týdne ukáže více.
B2B firmy používají v průměru 10 nástrojů marketingové komunikace. Ve srovnání s rokem 2013 se portfolio komunikačních nástrojů rozšířilo v průměru o 3 nástroje. Firmy tedy komunikaci více diverzifikují.
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.