Michaela Koubová
Využívání direct mailingových kampaní B2B firmami.
Téměř polovina strategicky řízených podniků využívá v rámci svého off-line marketingu direct mailingové kampaně.
V podnicích, kde je marketing strategickou záležitostí a má podporu vedení, využívá tyto kampaně 46 % dotázaných B2B firem. Firmy, které marketing považují za zbytečnost využívají tyto kampaně minimálně.
📌 Další zajímavosti si můžete přečíst v článku tady: https://www.b2bmonitor.cz/2022/04/b2b-marketing-v-roce-2022/
#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.