Michaela Koubová
Spolupráce je klíčová.
Jen ve čtvrtině B2B podniků obchodníci pravidelně diskutují s marketingovým týmem o přáních a potřebách zákazníků. Těmto firmám se však daří násobně lépe než podnikům, kde spolu oba týmy nekomunikují. Dobrou praxí také je, že se markeťáci a obchodníci osobně setkávají alespoň 1x za 14 dní.
Data dokazují, že firmám, ve kterých marketingový a obchodní tým úzce spolupracuje, se daří výrazně lépe 📈 než těm, kde si každé oddělení jde svou vlastní cestou.
Přesvědčte se sami: https://www.b2bmonitor.cz/2022/11/proc-musi-marketing-a-obchod-spolupracovat/
#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor #B2B #B2Bkonference #sales #marketingUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.