Michaela Koubová
Jak si stojí webové stránky u B2B firem?
Již tradičně se webové stránky staly nejpoužívanějším on-line a digitálním marketingovým nástrojem v B2B, dlouhodobě představují standard on-line a digitálního marketingu.
Z výsledků loňské vlny víme, že 59 % využívá tento nástroj alespoň z části externě. Zbylé firmy se o web starají interně.
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.