29 října, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #150

admin


Michaela Koubová

Jak si stojí webové stránky u B2B firem?

Již tradičně se webové stránky staly nejpoužívanějším on-line a digitálním marketingovým nástrojem v B2B, dlouhodobě představují standard on-line a digitálního marketingu.

Z výsledků loňské vlny víme, že 59 % využívá tento nástroj alespoň z části externě. Zbylé firmy se o web starají interně.

#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.