Tomáš Soukup
Content marketing v B2B čekají skvělé časy. A dokazuje to i jeho dlouhodobý nárůst. Podívejte se na celé číslo týdne a zjistěte, jak se jeho využívání vyvíjí v čase.
V 15. vlně B2B Monitoru, kde jsme zkoumaly content marketing, se ukázalo, že 36 % firem chce v roce 2019 využívat tzv. content marketing. Oproti předcházejícím letům se jedná o značný nárůst. V roce 2017 se content marketingu věnovalo pouze 16%, dnes se mu věnuje více než třetina B2B firem v ČR.
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.