Michaela Koubová
Zhruba čtvrtina B2B firem provozuje on-line katalog zboží a služeb.
On-line katalog zboží či služeb (bez možnosti nákupu, ale nikoliv pouze seznam zboží či služeb na webu) provozuje cca čtvrtina B2B podniků jako jednu z e-commerce akivit.
Častěji jde o podniky, které působí na B2B i B2C trzích (41 %), oproti čistě B2B podnikům (20 %).
On-line katalog je dobrým startem.
„B2B online katalog vnímám jako dobrý start, nicméně moderní B2B portál má řadu dalších funkcí, které v katalogu chybí. Pro moderní společnost není online katalog obvykle dostačující,“ komentuje výsledky Daniel Lupinski ze společnosti NetDirect, která se stala partnerem poslední vlny B2B monitoru.
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.