29 července, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #184

admin


Michaela Koubová

Využívání digitálních magazínů a časopisů B2B firmami.

Digitální magazíny či časopisy v rámci on-line marketingu využívá 39 % B2B firem. V roce 2020 to bylo pouze 25 % firem.

💡 Častěji je k marketingu využívají firmy, jejichž marketing je strategická věc a má podporu vedení (48 %), firmy, kde je marketing považovaný za zbytečnost využívají tento nástroj pouze v 6 %.

Zajímají Vás další výsledky poslední vlny B2B monitoru?
📌Přečtěte si je zde: https://www.b2bmonitor.cz/2022/04/b2b-marketing-v-roce-2022/

#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.