Michaela Koubová
Využívání digitálních magazínů a časopisů B2B firmami.
Digitální magazíny či časopisy v rámci on-line marketingu využívá 39 % B2B firem. V roce 2020 to bylo pouze 25 % firem.
💡 Častěji je k marketingu využívají firmy, jejichž marketing je strategická věc a má podporu vedení (48 %), firmy, kde je marketing považovaný za zbytečnost využívají tento nástroj pouze v 6 %.
Zajímají Vás další výsledky poslední vlny B2B monitoru?
📌Přečtěte si je zde: https://www.b2bmonitor.cz/2022/04/b2b-marketing-v-roce-2022/
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.