Michaela Koubová
Marketing a obchod mají úzce spolupracovat. Pokud to nedělají, ztrácí tím celá firma. Nevěříte?
V poslední vlně našeho unikátního projektu #B2Bmonitor, jsme zkoumali, jak doopravdy funguje spolupráce marketingu a obchodu, co se osvědčuje a jakým chybám se vyvarovat.
Data dokazují, že firmám, ve kterých marketingový a obchodní tým úzce spolupracuje, se daří výrazné lépe 📈 než těm, kde si každé oddělení jde svou vlastní cestou. Rozdíl v růstu obratu je přes 11 procentních bodů.
Například při obratu 500 mil. Kč jde o 55 mil. Kč, které firma ztrácí pouze tím, že spolu marketing a obchod nespolupracují. Smutnou zprávou je, že firem, kde tato spolupráce funguje, je pouze cca čtvrtina.
Přesvědčte se sami: https://www.b2bmonitor.cz/2022/11/proc-musi-marketing-a-obchod-spolupracovat/
#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor #sales #marketingUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.