Tomáš Soukup
Výsledky aktuální vlny B2B monitoru poukazují na to, že firmy nevyužívají potenciálu PPC. Číslo tohoto týdne ukáže, kolik B2B firem využívá tento nástroj.
Pouze 44 % B2B firem využívá PPC kampaně. PPC využívají nejméně výrobní firmy, a to i když cílí na stovky či tisíce zákazníků.
Základní PPC si přitom zvládne nastavit sám prakticky každý a poplatky za Adwords či S-klik nejsou vysoké. Z dlouhodobého hlediska představují PPC zlatý standard firemního on-line marketingu, což máme podloženo daty již od roku 2013.
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.