21 října, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #195

admin


Michaela Koubová

Behaviorální věda má v B2B velký potenciál, o její využitelnosti v B2B dnes již nepochybujeme.

O behaviorálních efektech a rozhodovacích zkresleních se mluví už řadu let. Do B2B se behaviorální věda dostává relativně pomalu, přesto však roste procento těch, kteří ji už aplikují, i těch, kteří o ní alespoň něco zaslechli.

Skeptikové tvrdili, že behaviorální ekonomii lze uplatnit zejména na B2C trzích, protože podnikoví profesionálové se rozhodují racionálněji a rozhodovacím zkreslením tolik nepodléhají. Dnes už však tento názor zastává jen minimum lidí a potenciál ve využití behaviorální vědy v B2B vidí naprostá většina dotázaných.

V B-inside hledáme skutečné příčiny a motivy chování a rozkrýváme mechanismy, které na B2B trzích reálně působí.

Podívejte se na náš poslední experiment, kde jsme využili behaviorální vědu: https://www.b2bmonitor.cz/2022/10/nastrahy-naseho-podvedomi-a-jak-je-vyuzit-v-b2b-marketingu/

#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor

 

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.