Michaela Koubová
Struktura off-line B2B marketingových aktivit je dlouhodobě velmi podobná.
Vysoko se drží podpora prodeje a osobní setkávání formou eventů či veletrhů a výstav.
Zatímco loni byly veletrhy a výstavy utlumené proticovidovými opatřeními, letos se k nim B2B podniky vrací (loni je využívalo 65 %, letos 72 % B2B podniků).
Další zajímavosti si můžete přečíst v článku tady: https://www.b2bmonitor.cz/2022/04/b2b-marketing-v-roce-2022
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.