19 listopadu, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #153

admin


Michaela Koubová

Neplacené příspěvky na sociálních sítích jsou pro B2B firmy standardem, ale jak si stojí ty placené?

Nedávno jsme Vám představili, že využívání neplacených příspěvků na sociálních sítích u B2B firem je již standardem. Placenou reklamu na těchto platformách však B2B firmy teprve začínají objevovat. Stejně jako neplacené příspěvky, i ty placené využívají nejčastěji podniky služeb.

Zjistěte, jaké další on-line marketingové aktivity letos B2B firmy využívají: https://www.b2bmonitor.cz/2021/04/b2b-marketing-v-roce-2021/

#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.