Michaela Koubová
Neplacené příspěvky na sociálních sítích jsou pro B2B firmy standardem, ale jak si stojí ty placené?
Nedávno jsme Vám představili, že využívání neplacených příspěvků na sociálních sítích u B2B firem je již standardem. Placenou reklamu na těchto platformách však B2B firmy teprve začínají objevovat. Stejně jako neplacené příspěvky, i ty placené využívají nejčastěji podniky služeb.
Zjistěte, jaké další on-line marketingové aktivity letos B2B firmy využívají: https://www.b2bmonitor.cz/2021/04/b2b-marketing-v-roce-2021/
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.