Michaela Koubová
Optimalizace pro vyhledávače má své místo i na B2B trzích.
Tři čtvrtiny B2B firem využívají v rámci svého online marketingu SEO (optimalizaci pro vyhledávače) a řeší tak pozici svých internetových stránek ve vyhledávačích.
Využívání tohoto marketingového nástroje v B2B dlouhodobě rostlo, nicméně letos jeho využívání ve srovnání s předchozím rokem mírně kleslo.
💡 Další zajímavosti a aktuality najdete na webu www.b2bmonitor.cz
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.