Placené nástroje umělé inteligence jsou dnes již standardem v ČR v B2B sektoru.
Tři čtvrtiny marketérů, kteří v českém B2B používají umělou inteligenci, používají i placené nástroje. Z loňského výzkumu vyplynulo, že firmy nemají zavedena jasná pravidla, jak s AI v rámci pracovní činnosti pracovat. Vnímáte vy v této oblasti posun? Používáte vy sami a vaše okolí spíše bezplatné nástroje anebo je pro vás placený nástroj už nutností?
Zajímá vás více o AI v českém B2B? 👉 AI v roce 2025 v B2B marketingu
ℹ️ Data jsme sesbírali v rámci našeho kontinuálního projektu B2B monitor v únoru 2025. Našeho dotazování se účastnily firmy napříč obory s obratem nad 100 mil. Kč a s alespoň 50 zaměstnanci. Dotazník vyplňovaly osoby zodpovědné za vedení marketingu.

Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechna minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.