16 května, 2025 vBlog B-inside

Webovky a sociální sítě jsou nutností i v B2B

Jaké další on-line marketingové aktivity používají B2B firmy v roce 2025?


Webové stránky jsou dnes nutností. Standardem pro B2B firmy jsou i neplacené posty na sociálních sítích a SEO. Meziroční pokles zaznamenal e-mail marketing, firemní videa a blogy, což jsou ale vhodné nástroje pro podniky, které operují na menších trzích, kde cílí na desítky zákazníků. Zároveň platí, že čím větší je cílový trh, tím komplexnější je i mix používaných marketingových nástrojů. Firmy, které cílí marketing na tisíce klientů, používají v průměru sedm on-line nástrojů.

ℹ️ Data jsme sesbírali v rámci našeho kontinuálního projektu B2B monitor v únoru 2025. Našeho dotazování se účastnily firmy napříč obory s obratem nad 100 mil. Kč a s alespoň 50 zaměstnanci. Dotazník vyplňovaly osoby zodpovědné za vedení marketingu.

Zajímá vás více o využívání on-line nástrojů v B2B? Vzhůru na náš B2B monitor 👉 On-line B2B marketing v ČR v roce 2025

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechna minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.