Interní marketing, výzkumy trhu a průzkumy spokojenosti zaměstnanců dnes dělá už většina B2B firem.
Kdo chce dělat chytrý marketing, musí se ptát. Průzkumy trhu i lidí ve firmě patří v B2B k nejčastějším strategickým aktivitám. Odpovědi hledá 73 % firem. Jak jste na tom vy?
💡B-inside vám pomůže získat náskok před konkurencí. Kontaktujte nás.
ℹ️ Data jsme sesbírali v rámci našeho kontinuálního projektu B2B monitor v únoru 2025. Našeho dotazování se účastnily firmy napříč obory s obratem nad 100 mil. Kč a s alespoň 50 zaměstnanci. Dotazník vyplňovaly osoby zodpovědné za vedení marketingu.
Zajímá vás více o využívání off-line nástrojů v B2B? Vzhůru na náš B2B monitor 👉 Off-line B2B marketing v roce 2025

Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechna minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.