6 června, 2025 vBlog B-inside

Oblíbené off-line aktivity B2B firem? Podpora prodeje a eventy.

Jaké další off-line marketingové aktivity používají B2B firmy v roce 2025?


Většina B2B podniků používá v rámci off-line marketingu podporu prodeje (jako jsou dárky, slevy, vzorky aj.), eventy (dny otevřených dveří, akce, semináře), PR a sponzoring. Silná je také aktivní účast na veletrzích a výstavách. Pouze necelá pětina firem se věnuje telemarketingu či telefonickému předjednávání schůzek.

ℹ️ Data jsme sesbírali v rámci našeho kontinuálního projektu B2B monitor v únoru 2025. Našeho dotazování se účastnily firmy napříč obory s obratem nad 100 mil. Kč a s alespoň 50 zaměstnanci. Dotazník vyplňovaly osoby zodpovědné za vedení marketingu.

Zajímá vás více o využívání off-line nástrojů v B2B? Vzhůru na náš B2B monitor 👉 Off-line B2B marketing v roce 2025


Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechna minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.