Většina B2B firem vydá na reklamní předměty více než 100 tisíc Kč ročně
S rostoucím trhem roste také výše rozpočtů.
🎁 Speciální vlna B2B monitoru o firemních a reklamních dárcích ve spolupráci s RD Present je tu!
💰 Nadpoloviční většina B2B firem vydává na reklamní předměty a dárky pro klienty více než 100 000 Kč ročně. Rozpočet na reklamní předměty se liší podle velikosti trhu, na kterém společnosti působí.
S rostoucím trhem roste také výše rozpočtů. Více než pětina firem, které cílí marketing na tisíce zákazníků, investuje do reklamních předmětů nad 500 tisíc Kč.
Firmy na menších trzích obvykle nevydávají za dárky a reklamní předměty více než 100 tisíc Kč. Naopak firmy, které cílí na stovky až tisíce zákazníků, pracují nejčastěji s rozpočty v rozmezí 101–500 tisíc Kč.
Mrkněte na celou studii 👉Rozpočty na dárky pod lupou: Záleží na trhu i cílové skupině klientů
ℹ️ V rámci kontinuálního projektu B2B monitor jsme se ptali B2B marketingových a obchodních ředitelů a ředitelek na to, jakými reklamními a dárkovými předměty obdarovávají své klienty. Sběr dat provedla naše B2B výzkumná agentura B-inside s.r.o. v létě roku 2025.

Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechna minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.
