S rostoucím počtem potenciálních zákazníků roste také počet off-line aktivit, které B2B firmy v ČR realizují.
S rostoucím počtem potenciálních zákazníků roste také počet off-line aktivit, které B2B firmy v ČR realizují. Jednou z nich jsou vlastní eventy ve formě seminářů, dní otevřených dveří nebo jiné akce. Na veletrhy a výstavy jezdí v podobné míře všichni, bez ohledu na velikost cílového trhu.
Zajímavé je, že 41 % firem, jejichž cílem jsou desítky klientů, využívají ATL reklamu. Je potřeba investovat do ATL reklamy na takovém malém trhu? Jak vnímáte tyto statistiky vy?
ℹ️ Data jsme sesbírali v rámci našeho kontinuálního projektu B2B monitor v únoru 2025. Našeho dotazování se účastnily firmy napříč obory s obratem nad 100 mil. Kč a s alespoň 50 zaměstnanci. Dotazník vyplňovaly osoby zodpovědné za vedení marketingu.
Zajímá vás více o využívání off-line nástrojů v B2B? Vzhůru na náš B2B monitor 👉 Off-line B2B marketing v roce 2025

Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechna minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.