Jedná se o nárůst o 13 procentních bodů oproti roku 2024.
Umělou inteligenci používá při své práci 70 % B2B marketérů a dalších 8 % to plánuje. Oproti loňskému roku počet uživatelů vzrostl a to i v segmentu intenzivních uživatelů. Zatímco loni uvádělo pouhých 7 % marketérů, že používají AI relativně intenzivně, letos se jedná už o 15 %. Loni řeklo AI rezolutní ne 35 % B2B marketérů, letos na jaře už se jednalo jen o 22 %. Jak jste na tom s umělou inteligencí u vás ve firmě?
Zajímá vás více o AI v českém B2B? 👉 Umělá inteligence v B2B marketingu v roce 2025
💡B-inside vám pomůže získat náskok před konkurencí 👉 https://www.b-inside.cz/
ℹ️ Data jsme sesbírali v rámci našeho kontinuálního projektu B2B monitor v únoru 2025. Našeho dotazování se účastnily firmy napříč obory s obratem nad 100 mil. Kč a s alespoň 50 zaměstnanci. Dotazník vyplňovaly osoby zodpovědné za vedení marketingu.

Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechna minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.