8 září, 2021 v Konference

Série online workshopů: Využití behaviorální ekonomie v B2B

Michal Jirásek

Rozhodují se B2B profesionálové zcela racionálně?

Série workshopů pro B2B marketéry, které zajímá využití behaviorální ekonomie v marketingu.

 

Středa 29. 9. 2021, 13:00-14:30 (online)

Středa 13. 10. 2021, 13:00-14:30 (online)

Úterý 2. 11. 2021, 13:00-14:30 (online)

Úterý 16. 11. 2021, 13:00-14:30 (online)

 Proč se zúčastnit?Program a organizátořiRegistrace 

Připravili jsme pro Vás sérii krátkých workshopů, které rozkryjí, jak lze behaviorální ekonomii (poznatky o lidském rozhodování) aplikovat v rámci marketingu na B2B trzích.

Možná jste také četli knihy od Daniela Kahnemana („Myšlení pomalé a rychlé“), Richarda Thalera („Šťouch“) či Dana Arielyho („Jak drahé je zdarma“ a další). A u toho jste přemýšleli, nakolik se dají tyto poznatky využít i v B2B marketingu.

V B-inside se těmto úvahám věnujeme již přes 4 roky a nová zjištění a možnosti, jak je využít, nás stále příjemně překvapují (přečtěte si o nich třeba na našem blogu). To vše s Vámi chceme nyní sdílet a prodiskutovat! Ať už behaviorální ekonomii znáte nebo jste v ní úplní nováčci, tyto workshopy jsou právě pro vás!

Podíváme se společně na vybrané behaviorální principy, projdeme si případové studie z naší praxe a zejména společně probereme možnosti aplikace těchto poznatků v B2B marketingu. Odnesete si tak nejen zajímavé informace, ale hlavně inspiraci pro svou praxi.

  

Workshopy organizuje výzkumná agentura B-inside.

Koho na workshopech (mimo jiné) potkáte:

Tomáš Soukup – spoluzakladatel B-inside, sociolog a konzultant, který rád zpochybňuje zavedené pořádky a hledá cesty, jak dělat věci jinak a lépe

Irma Macháčová – specialistka na B2B průzkumy trhu a strategické poradenství, která i po 17 letech praxe věří v neustálý pokrok, inovace a nové směry

Michal Jirásek – behaviorální ekonom spolupracující s B-inside na aplikaci poznatků behaviorální ekonomie na B2B trzích

  • Zjistíte, zda a do jaké míry je rozhodování B2B profesionálů zatíženo různými zkresleními.
  • Dozvíte se, jak lze s těmito behaviorálními efekty pracovat.
  • Získáte inspiraci, jak poznatky behaviorální ekonomie aplikovat do vlastní praxe.
  • Poznáte se s kolegy z branže a budete sdílet zkušenosti.

  

Workshopy proběhnou online a jsou na sobě nezávislé. Můžete se tedy zúčastnit i jen části z nich. Workshopy budou mít standardně tři části: 1. Představení vybraného behaviorálního principu (či principů), 2. Případové studie z českého B2B prostředí a ukázky možné aplikace, 3. Diskuze o využití poznatků v praxi B2B marketingu.

Středa 29. 9. 2021, 13:00-14:30

  • Princip Selektivní vnímání
  • Net Promoter Score a jeho rozšíření o behaviorální prvky

Středa 13. 10. 2021, 13:00-14:30

  • Princip Sociální vliv
  • Princip Preference současnosti.

Úterý 2. 11. 2021, 13:00-14:30

  • Princip Ověřování příběhů.

Úterý 16. 11. 2021, 13:00-14:30

  • Závěrečný workshop, jak s behaviorální ekonomií pracovat dál

 Děkujeme za zájem, workshopy jsou nyní plně obsazeny. Pokud chcete vědět předem o našich budoucích akcích týkajících se behaviorálních témat, dejte nám vědět na mjirasek@b-inside.cz.Pokud máte jakékoli dotazy, kontaktujte nás na e-mailu: info@b-inside.cz.