Výzkum trhu, segmentace, tržní potenciál

Získejte podklady pro strategická rozhodnutí

Průzkum trhu a segmentace Vám přinesou odpovědi na podobné otázky: Na jaké segmenty se zaměřit? Máme zlevnit nebo zdražit? Máme vyvíjet nový produkt? Nebo máme inovovat stávající portfolio? Vyplatí se investovat do nové technologie? Jak se vymezit oproti konkurenci? A jak rychle obsadíme rozvíjející se kus trhu? Bez detailních dat jen tipujete.

Komplexní B2B průzkum trhu a segmentace Vám přinese přehledné a ucelené informace pro směřování firmy, zacílení obchodu nebo stanovení marketingové strategie. Výsledkem jsou klíčové podklady pro úspěch Vaší firmy na trhu.

Inspirujte se našimi nejčastějšími průzkumy trhu

Kdy jej využijete:
Průzkum trhu využijete ve chvílích, kdy Vám chybí přesné informace o velikosti trhu, konkurenci, vaší značce, segmentech, dodavatelích, nákupních zvyklostech. Pokud plánujete novou strategii, vstup na nový trh, zavedení nové služby.

Co zjistíte:

  • Situace na trhu:
    • Velikost trhu
    • Hlavní hráči na trhu a tržní podíly
    • Trendy na trhu
  • Segmentace zákazníků:
    • Identifikace tržních segmentů
    • Potřeby zákazníků v jednotlivých segmentech
    • Velikost segmentů
    • Nákupní specifika segmentů
  • Vy versus konkurenti:
    • Znalost značek (Brand Awareness)
    • Asociace se značkami, brand image
    • Hodnocení dodavatelů
  • Nákupní proces:
    • Nákupní proces a faktory výběru dodavatelů
    • Cenová citlivost
    • Role decision makerů
    • Informační kanály
    • Nákupní trychtýř (Pipeline)
    • Cesta zákazníka (Path to Purchase)
    • Aktuální výběrová řízení a plánované investice
    • Kontakty na atraktivní klienty
    • Tržní příležitosti

Jak Vám pomůže:
Rozsáhlý průzkum trhu a segmentace Vám dodá informace, díky kterým dokážete cíleněji oslovovat nové zákazníky, zefektivnit investice do marketingu a získat nové leady. Je nezbytný pro strategický marketing.

Kdy jej využijete:
Průzkum trhu zaměřený na změření potenciálu trhu využijete ve chvíli, kdy plánujete strategickou investici do nových technologií či postupů, kdy potřebujete ověřit potenciál pro inovace, nebo když stojíte před soubojem s rozvinutou konkurencí.

Co zjistíte:

  • Celkovou velikost trhu a jeho dílčích segmentů.
  • Hlavní hráče na trhu a tržní podíly.
  • Trendy na trhu.
  • Potřeby zákazníků.
  • Zda je trh dostatečně velký pro zvažovanou investici.

Jak Vám pomůže:
Získáte podklady a čísla o potenciálu na trhu. Průzkum trhu Vám poskytne spolehlivé podklady klíčové pro strategické rozhodnutí, zda se vyplatí investovat do nových technologií. Výzkum významně usnadní vstup na nový trh.

Kdy jej využijete:
Všechny zákazníky nelze oslovit stejným způsobem. Segmentaci využijete, když potřebujete detailní znalosti potřeb zákazníků rozdělených do jasně definovaných segmentů. Když plánujete obchodní strategii, když přemýšlíte nad strategickým marketingem.

Co zjistíte:

  • Jaké jsou zákaznické segmenty.
  • Jaké potřeby mají zákazníci v jednotlivých segmentech.
  • Jak jsou cenově citliví.
  • Jak velké jsou jednotlivé zákaznické segmenty.
  • Na které segmenty je vhodné se zaměřit.
  • Jak decision makery v jednotlivých segmentech oslovit a přesvědčit.

Jak Vám pomůže:
Klíčový B2B průzkum trhu při plánování obchodní či marketingové strategie. Segmentace Vám usnadní stanovení ceny, volbu marketingové taktiky i plánování konkrétních aktivit. Díky datům z B2B výzkumu oslovíte správné zákazníky na správném místě a ve správný čas.

Kdy jej využijete:
Když pociťujete nárůst prohraných výběrových řízení, když chcete zjistit, v čem je lepší konkurence, když stojíte před důležitým výběrovým řízením.

Co zjistíte:

  • Jaké požadavky má klient na produkt či službu.
  • Podle čeho si vybírá dodavatele a jak je hodnotí.
  • Kde si vyhledává informace pro oslovení nových dodavatelů.
  • Koho si nakonec dodavatel vybral a proč.
  • Jaké je hodnocení Vaší značky ve srovnání s vítězným dodavatelem.

Jak Vám pomůže:
B2B průzkum trhu, který Vám pomůže zvýšit šance na vítězství ve výběrových řízeních. Odhalí Vaše slabé stránky a dodá cenné informace pro příští účast v tendrech.

Kdy jej využijete:
Základní průzkum trhu využijete ve chvílích, kdy stojíte před expanzí či před rozhodnutím o vstupu do nového segmentu (v ČR či zahraničí). Tento průzkum trhu využijete kdykoliv, kdy nový trh neznáte a potřebujete rychlé a základní informace.

Co zjistíte:

  • Orientační odhad potenciálu trhu.
  • Kdo jsou hlavní hráči na trhu.
  • Jaká je nabídka konkurence a v čem vyniká.
  • Jaká je situace na trhu a jak ji můžete využít.
  • Co si o trhu myslí experti.
  • S kým můžete spolupracovat.

Jak Vám pomůže:
B2B průzkum trhu pro vstup na nové trhy Vám přehledně a uceleně ukáže, co Vás na trhu čeká. Napoví, kam směřovat úsilí, čeho se vyvarovat i kde hledat obchodní partnery.

Proč si vybrat B-inside pro průzkum trhu?

  • Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
  • Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
  • Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.

Potkejme se nezávazně nad B2B průzkumy

  • Rádi s Vámi osobně probereme možnosti průzkumu trhu, segmentace a tržních příležitostí.
  • Vše Vám podrobně vysvětlíme a ukážeme na příkladech.
  • Kontakty na nás naleznete zde.

Výzkum spokojenosti a loajality zákazníků

Poznejte své skutečné klienty

Spokojení zákazníci jsou pro úspěch Vaší firmy klíčoví. Relevantní zpětná vazba od zákazníků Vám pomůže byznys řídit a včas reagovat na případné problémy. Sami klienti vnímají průzkum spokojenosti zákazníků jako součást péče, kterou jim věnujete. Pravidelný průzkum spokojenosti zákazníků je nezbytný pro rozvoj firmy.

Průzkum spokojenosti zákazníků Vám poskytne informace o tom, jak a s čím jsou zákazníci spokojeni a naopak. Dozvíte se, proč zákazníci volí Vaši firmu, s kterými dalšími konkurenty také spolupracují, a proč. Včas odhalíte, u kterých zákazníků hrozí odchod ke konkurenci, což Vám pomůže si tyto zákazníky udržet.

Inspirujte se častými průzkumy spokojenosti klientů v B2B

Kdy jej využijete:

  • Stojíte na rozcestí, daří se vám pouze částečně a potřebujete nové impulzy.
  • Měření spokojenosti klientů je součást strategie a řízení firmy.
  • Přemýšlíte o novém produktu a chcete otestovat potenciál u svých klientů.

Co zjistíte:

  • Celkovou spokojenost zákazníků.
  • Podrobné hodnocení spokojenosti v dílčích aspektech.
  • Konkrétní připomínky a nedostatky.
  • Důvody, proč si zákazníci vybrali vaši firmu.
  • Čeho si zákazníci na spolupráci nejvíce cení.
  • Potenciál dalšího obchodního růstu.
  • Spokojenost zákazníků z různých segmentů.
  • Ochotu doporučit vaši společnost (NPS®).

Jak Vám pomůže:
Získáte komplexní přehled o svých zákaznících, což pomůže zlepšit procesy napříč celou firmou. Měření spokojenosti zákazníků je prvním krokem ke zvýšení zákaznické spokojenosti a loajality.

Kdy jej využijete:
Net Promoter Score (NPS®) je rychlý a jednoduchý způsob kontinuálního měření spokojenosti a loajality zákazníků.

Co zjistíte:

  • Kteří klienti jsou loajální (Promoters), pasivní nebo nespokojení (Detractors).
  • Vývoj v čase.
  • Možnost doplnění několika upřesňujících otázek.

Jak Vám pomůže:
S NPS® zjistíte předem, kteří zákazníci jsou nespokojení a chtějí přejít ke konkurenci. Díky včasné informaci se na tyto klienty můžete zaměřit a udržet si je.

Kdy jej využijete:
Měření okamžité spokojenosti zákazníků v B2B je vhodné zejména pro kontrolu výstupů směrem ke klientovi (např. hodnocení služby, návštěvy technika, vyřízení požadavku). Je ideální pro trhy, kde spokojenost závisí nejen na produktu, ale i na práci vašich zaměstnanců.

Co zjistíte:

  • Okamžitou zpětnou vazbu na služby a zaměstnance.
  • Informace o tom, co zákazníci oceňují a kde je třeba služby zkvalitnit.
  • Pravidelné vyhodnocování (např. jednou měsíčně), přičemž urgentní případy jsou řešeny obratem.

Jak Vám pomůže:
Získáte nezávislý pohled na kvalitu vašich zaměstnanců a spokojenost zákazníků. Dozvíte se, na kterých postupech v zákaznickém servisu je třeba zapracovat.

Kdy jej využijete:
Chcete zjistit, jak je s vámi spokojena skupina zákazníků, na které vám nejvíce záleží a která přináší největší obrat.

Co zjistíte:

  • Zpětnou vazbu na služby výzkumem, který je přizpůsoben vybrané klientele.

Jak Vám pomůže:
Pravidelně (ideálně jednou za rok) zjistíte od VIP zákazníků, s čím jsou spokojeni, s čím ne, a jak optimalizovat služby ve prospěch těchto klíčových klientů.

Jak probíhá průzkum spokojenosti zákazníků a Net Promoter Score (NPS®)?

Proč si vybrat B-inside pro průzkum spokojenosti zákazníků?

  • Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
  • Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
  • Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.

Potkejme se nezávazně nad B2B průzkumy spokojenosti klientů

  • Rádi s Vámi osobně probereme možnosti výzkumů spokojenosti klientů, měření zákaznické loajality či okamžité spokojenosti.
  • Vše Vám podrobně vysvětlíme a ukážeme na příkladech.
  • Kontakty na nás naleznete zde.

Výzkum značky v B2B, image a branding

Udělejte první krok k silnému brandu

Výzkum značky a branding – detailně prozkoumáme pozici Vaší značky na trhu, jak ji zákazníci vnímají a s jakými asociacemi je spojována. Na základě získaných informací doporučíme vhodný postup, jak Váš brand udělat známějším, úspěšnějším a čitelnějším.

Není Vaše značka tak silná a známá, jak byste potřebovali? Chcete, aby Vám značka pomáhala v marketingu a obchodu? Začněte výzkumem značky a postavte novou kapitolu Vaší značky na pevných základech.

Inspirujte se nejčastějšími B2B výzkumy značky

Kdy jej využijete:
Výzkum značky využijete, pokud si nejste jisti, jak zákazníci vnímají vaši značku a jaké má postavení na trhu. Hodí se při vstupu na trh, při uvedení nového produktu nebo při rebrandingu společnosti.

Co zjistíte:

  • Znalost a pozice značky na trhu (Brand Measurement):
    • Znalost značky (Brand Awareness).
    • Asociace se značkou (Brand Association).
    • Vnímání značky (Brand Equity).
    • Emoce spojené se značkou.
  • Segmentace:
    • Definice jednotlivých segmentů a jejich charakteristika.
    • Potřeby jednotlivých segmentů.
    • Pozice značky v jednotlivých segmentech.
  • USP (Unique Selling Proposition):
    • Konkurenční výhody vaší značky.
    • Konkurenční výhody ostatních značek.
    • Potřeby zákazníků v různých segmentech.
    • Na jakých hodnotách budovat značku.

Jak Vám pomůže:
Získáte zpětnou vazbu od stávajících i potenciálních zákazníků. Ověříte si, zda zákazníci správně chápou vaše sdělení. Výzkum vám pomůže budovat silnou, odlišitelnou značku s jasným místem na trhu. Podpoří sjednocení marketingové komunikace a zlepší obchodní výsledky.

Kdy jej využijete:
Při výběru názvu, loga, sloganu nebo vizuálního stylu značky.

Co zjistíte:

  • Jak zákazníci hodnotí:
    • Název značky.
    • Hodnoty a benefity.
    • Claimy a slogany.
    • Logo.
    • Vizuály.

Jak Vám pomůže:
Získáte podklady pro rozhodnutí, který název, hodnoty a vizuální styl budou nejlépe rezonovat s vaší cílovou skupinou.

Kdy jej využijete:
Pokud potřebujete kontinuálně měřit efektivitu marketingové komunikace.

Co zjistíte:

  • Znalost značky (Brand Awareness).
  • Vnímání a hodnocení značky (Brand Equity).
  • Vybavení si reklamních a komunikačních sdělení (Post-tests).
  • Sledovanost médií cílovými skupinami.
  • NPS® (Net Promoter Score).

Jak Vám pomůže:
Získáte zpětnou vazbu, která pomůže zefektivnit marketingovou komunikaci. Poskytne doporučení, jak upravit obsah sdělení a zvolit nejvhodnější kanály.

Jak probíhá výzkum značky?

Proč si vybrat B-inside pro výzkum značky?

  • Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
  • Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
  • Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.

Potkejme se nezávazně nad B2B výzkumy

  • Rádi s Vámi osobně probereme možnosti pro výzkum značky.
  • Vše Vám podrobně vysvětlíme a ukážeme na příkladech.
  • Kontakty na nás naleznete zde.

Vývoj a inovace produktů a služeb

Podložte zásadní rozhodnutí pevnými argumenty

Získejte daty podložené odpovědi na otázky, co se zákazníkům na Vašich produktech líbí a proč naopak preferují konkurenci. Pomocí fungující metodiky zmapujeme Váš trh, ověříme potenciál pro zvažovaný produkt a poradíme Vám s vývojem a inovacemi z uživatelského pohledu.

Potřebujete si ověřit smysl chystaného produktu? Nevíte, co přesně zákazníkům chybí na Vaší službě? Postrádáte znalosti toho, jak pracuje konkurence? Chybí Vám zpětná vazba k prototypu nového produktu?Provedeme výzkum, kterým Vám ušetříme mnoho prostředků strávených na metodě pokus-omyl.

Inspirujte se nejčastějšími B2B výzkumy

Kdy jej využijete:
Kdykoliv zvažujete vývoj nového produktu nebo nákup technologie a nevíte, zda se vám to vyplatí.

Co zjistíte:

  • Potenciál pro nový produkt/službu:
    • Odhad velikosti trhu.
    • Potřeby potenciálních zákazníků.
    • Jak existující substituty naplňují potřeby zákazníků.
    • Možnosti pro odbyt nového produktu.
  • Podklady pro vývoj a komunikaci:
    • Požadavky zákazníků na nový produkt.
    • Cenotvorbu.
    • Způsoby propagace nového produktu.

Jak Vám pomůže:
Pomůže vám rozhodnout, zda do vývoje nového produktu/služby investovat. Pokud ano, získáte cenné informace o úpravách produktu podle potřeb zákazníků a o tom, jak jej nejlépe uvést na trh.

Kdy jej využijete:
Během vývoje nového produktu, když chcete produkt zdokonalit.

Co zjistíte:

  • Specifické výhody i nevýhody konkurenčních produktů.
  • Co stávajícím produktům chybí.
  • Jaké vlastnosti uživatelé oceňují a jaké inovace by uvítali.

Jak Vám pomůže:
Analýza optimálních parametrů vám umožní zdokonalit váš produkt ještě před jeho uvedením na trh. Parametry produktu optimalizujete na základě požadavků trhu a srovnání s konkurencí.

Kdy jej využijete:
Ve fázi prototypů, kdy potřebujete získat zpětnou vazbu od zákazníků.

Co zjistíte:

  • První reakce zákazníků:
    • Co oceňují.
    • Co se jim nelíbí.
  • Návrhy na vylepšení na základě zpětné vazby zákazníků.

Jak Vám pomůže:
Otestujete si reakce zákazníků přímo na váš produkt ještě před uvedením na trh. Získaná zpětná vazba vám pomůže produkt zdokonalit, případně vybrat nejvhodnější variantu z více možností.

Jak probíhá výzkum vývoje produktů a služeb?

Proč si vybrat B-inside pro průzkum trhu?

  • Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
  • Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
  • Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.

Potkejme se nezávazně nad B2B průzkumy

  • Rádi s Vámi osobně probereme možnosti průzkumu trhu, segmentace a tržních příležitostí.
  • Vše Vám podrobně vysvětlíme a ukážeme na příkladech.
  • Kontakty na nás naleznete zde.

Testování marketingové komunikace

Postavte svou komunikaci na reálných datech

Pre-test a post-test vizuálů, storyboardů a dalších reklamních konceptů v B2B.
Čeká Vás nová reklamní kampaň? Potřebujete otestovat kreativní návrhy či změřit efektivnost reklamní kampaně? Provedeme pro Vás pre-test, post-test či pro Vás uspořádáme focus groups se zkušeným moderátorem.

Prozkoumejte s námi marketingovou komunikaci vlastní i konkurence.
Ušetřete peníze tím, že včas odhalíte, jak zákazníci na Vaši reklamu reagují. Zacilte svou reklamu na decision makery a oslovte je ve správné fázi nákupního cyklu.

Inspirujte se nejčastějšími B2B výzkumy reklamy

Kdy jej využijete:
Při tvorbě marketingového konceptu nové reklamy, kdy potřebujete oslovit správné decision makery.

Co zjistíte:

  • Výběr dodavatelů.
  • Postoj k vaší konkurenci.
  • Hodnocení vaší značky.
  • Názor na konkrétní produkt (výhody/nevýhody).
  • Hodnocení předchozích reklamních kampaní.

Jak Vám pomůže:
Diskutujete nad koncepty a zjistíte, co klienti vnímají jako výhodu vašeho produktu. Získáte doporučení, jak reklamu optimalizovat a zvýšit její účinnost.

Kdy jej využijete:
Pokud máte více reklamních konceptů a chcete zjistit, který bude nejúčinnější.

Co zjistíte:

  • Spontánní reakce na jednotlivé koncepty.
  • Schopnost reklamy doručit hlavní sdělení.
  • Co se respondentům líbí a co ne.
  • Co si z reklamy zapamatovali.
  • Efekt reklamy na stanovený cíl (např. zvýšení povědomí o značce).

Jak Vám pomůže:
Získáte doporučení, který koncept vybrat, a návrhy na jeho úpravy.

Kdy jej využijete:
Pokud chcete zjistit efektivitu spuštěné marketingové kampaně.

Co zjistíte:

  • Správnost zacílení na cílovou skupinu.
  • Schopnost doručení hlavního sdělení.
  • Efektivitu komunikace značky.
  • Dopad kampaně na image a povědomí o firmě.

Jak Vám pomůže:
Uvidíte dopad kampaně a získáte doporučení, jak zlepšit další marketingové aktivity.

Kdy jej využijete:
Pokud měníte design nebo materiál obalu a chcete znát názor zákazníků.

Co zjistíte:

  • Reakce zákazníků na změnu obalu.
  • Hodnocení nového designu/materiálu.
  • Zda nový obal komunikuje klíčové sdělení (např. ochrana před poškozením).

Jak Vám pomůže:
Zvýší užitnou hodnotu produktu, přinese výhody zákazníkům a zvýší hodnotu i prodeje produktu.

Kdy jej využijete:
Pokud chcete mít přehled o konkurenci a být o krok napřed.

Co zjistíte:

  • Používané reklamní kanály.
  • Frekvenci využívání těchto kanálů.
  • Investice konkurence do reklamy.

Jak Vám pomůže:
Získáte přehled o strategii konkurence a doporučení, jak se odlišit a přinést klientům něco navíc.

Kdy jej využijete:
Pokud chcete efektivně zacílit reklamu přímo na decision makery.

Co zjistíte:

  • Jakými kanály decision makery oslovit.
  • Kde inzerovat a čemu se vyhnout.
  • Ve které fázi nákupního cyklu klienty oslovit (metoda see-think-do-care).

Jak Vám pomůže:
Vaše reklama bude lépe zacílená, účinnější a osloví decision makery ve správný čas.

Jak probíhá výzkum reklamy a marketingové komunikace?

Proč si vybrat B-inside pro výzkum reklamy?

  • Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
  • Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
  • Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.

Potkejme se nezávazně nad B2B výzkumy

  • Rádi s Vámi osobně probereme možnosti výzkumů marketingové komunikace.
  • Vše Vám podrobně vysvětlíme a ukážeme na příkladech.
  • Kontakty na nás naleznete zde.

Generování leadů, Partner search

Bavte se o byznysu s lidmi, kteří skutečně rozhodují

Víte, na koho se obrátit při vstupu na nový trh? Máte už připravený seznam kontaktů, které Vám otevřou dveře? Neztrácejte čas na informativních a nezávazných schůzkách s lidmi, kteří o ničem nerozhodují. Najdeme Vám ty správné potenciální klienty a předjednáme schůzky s decision makery.

Prozkoumáme trh a najdeme ideální nové klienty i obchodní partnery. Na základě analýzy odhalíme, jak můžete využít potenciál trhu.
Navíc předjednáme schůzky s důležitými lidmi, a to jak v ČR, tak i v zahraničí.

Inspirujte se našimi službami

Kdy jej využijete:
Pokud potřebujete oslovit potenciální zákazníky a současně zjistit více o situaci na trhu.

Co získáte:

  • Identifikaci potenciálních B2B klientů ve vašem oboru.
  • Ověření jejich potenciálu (prekvalifikace leadů).
  • Předjednání schůzek.
  • Informace pro český i zahraniční trh.

Jak Vám pomůže:
Zefektivní kontaktování nové klientely. Můžete se soustředit na obchod a získáte zároveň studii mapující situaci a postoje firem ve vašem oboru.

Kdy jej využijete:
Pokud potřebujete obchodníkům pravidelně dodávat relevantní kontakty každý měsíc.

Co získáte:

  • Pravidelné vyhledávání a oslovování potenciálních zákazníků.
  • Ověření vhodnosti a potenciálu zákazníků (prekvalifikace leadů).
  • Průběžné předjednávání schůzek.
  • Rozesílání e-mailů s představením vaší firmy.

Jak Vám pomůže:
Obchodníci budou mít kontinuální podporu při hledání a ověřování nových zákazníků, což zvýší efektivitu jejich práce.

Kdy jej využijete:
Pokud hledáte partnery nebo zastoupení v zahraničí.

Co získáte:

  • Identifikaci potenciálních B2B distributorů a partnerů v zahraničí.
  • Základní informace o trhu, jako jsou:
    • Odhad potenciálu zahraničního trhu.
    • Hlavní konkurenti.
    • Fungování trhu.
  • Ověření velikosti a potenciálu možných distributorů a partnerů.
  • Předjednání schůzek.
  • Informace pro český i zahraniční trh.

Jak Vám pomůže:
Zlepší vaše šance při hledání nových obchodních partnerů a příležitostí na zahraničních trzích.

Jak probíhá výzkum pro generování leadů?

Proč si vybrat B-inside pro generování leadů?

  • Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
  • Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
  • Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.

Potkejme se nezávazně nad B2B výzkumy a generováním leadů

  • Rádi s Vámi osobně probereme možnosti akvizice a generování leadů.
  • Vše Vám podrobně vysvětlíme a ukážeme na příkladech.
  • Kontakty na nás naleznete zde.

Datamining, analýza zákaznických dat

Využijte skrytý potenciál svého obchodu

Možná, že máte mezi svými zákazníky takové, kteří u Vás odebírají jen zlomek jimi nakupovaných produktů a služeb. Možná, že jejich velikost tušíte. Ale možná je považujete jen za jedny z mnoha. Datamining Vám pomůžem odhalit velké ryby ve Vašem rybníku a najít podklady pro cílené oslovení dalších.

Prozkoumáme do detailů databázi Vašich klientů a odhalíme v ní zákazníky s dosud netušeným potenciálem. Získáte soubor doporučení, jak zvýšit odběry i spokojenost Vašich zákazníků, a na které regiony a trhy se dál zaměřit.

Inspirujte se našimi nejčastějšími B2B projekty v dataminingu

Kdy jej využijete:
Pokud máte velkou databázi klientů, z nichž menší klienty nejste schopni detailně prozkoumat, a potřebujete zjistit potenciál jednotlivých klientů.

Co zjistíte:

  • Vytipování atraktivních zákazníků s nevyužitým potenciálem.
  • Ověření skutečného potenciálu (např. telefonicky) a předjednání schůzek pro obchodníky.

Jak Vám pomůže:

  • Budete efektivnější při akvizici nových zákazníků.
  • Identifikujete klienty s velkým potenciálem.
  • Zjistíte, kteří klienti jsou vhodní pro různé produkty.
  • Zaměříte se na konkrétní regiony.
  • Vylepšíte obchodní a marketingové procesy.

Kdy jej využijete:
Pokud máte tisíce zákazníků a potřebujete rychle identifikovat, kteří z nich přestali odebírat a hrozí jejich odchod ke konkurenci.

Co zjistíte:

  • Algoritmus pro určení zákazníků s rizikem odchodu.
  • Seznam významných zákazníků, kterým je potřeba se pravidelně ozývat.
  • Nastavení interních procesů pro práci s těmito zákazníky.

Jak Vám pomůže:
Včasným varováním snížíte riziko odchodu významných zákazníků ke konkurenci.

Kdy jej využijete:
Při rozhodování o strategických otázkách, například zda a kde otevřít novou pobočku, jaká je ziskovost zákazníků nebo na které zákazníky se zaměřit.

Co zjistíte:

  • Struktura zákazníků podle velikosti, oboru a životního cyklu.
  • Trendy v odběrech zákazníků dle segmentů.
  • Churn rate (míra odchodů zákazníků) a její vývoj v čase.
  • Ziskovost zákazníků a doporučení, na které se zaměřit.
  • Možnost otevření nové provozovny.
  • Preferované produkty zákazníků a potenciál pro další nabídky.
  • Vytipování zákazníků pro konkrétní nabídky.

Jak Vám pomůže:
Získáte hlubší znalosti o svých zákaznících, které využijete pro strategická i operativní rozhodnutí.

Jak probíhá datamining?

Proč si vybrat B-inside pro datamining?

  • Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
  • Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
  • Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.

Potkejme se nezávazně nad B2B výzkumy

Výzkum spokojenosti zaměstnanců

Průzkum spokojenosti zaměstnanců jako nástroj pro efektivní řízení firmy

Úspěšné firmy realizují průzkum spokojenosti zaměstnanců. Získávají neocenitelnou zpětnou vazbu, která jim pomáhá udržet a motivovat zaměstnance. Také předcházejí možným ztrátám (např. z vysoké fluktuace zaměstnanců) a využívají potenciál svých pracovníků na maximum. Průzkumy spokojenosti zaměstnanců si řada firem realizuje interně, my to však nepovažujeme za příliš šťastné řešení.

Proč Vám doporučujeme realizovat průzkum spokojenosti zaměstnanců externě?
1) Zaručení anonymity dat přes externí agenturu zvyšuje ochotu odpovídat
2) Získáte nestranný pohled nezatížený existujícími problémy a vztahy ve firmě
3) Odborně zpracovaný průzkum zvyšuje spolehlivost a relevantnost výstupů
4) Zkušenosti výzkumníků, možnost porovnání s dalšími firmami a organizacemi
5) Ušetříte nemálo času potřebného na provedení a hlavně zpracování výsledků

Inspirujte se našimi častými výzkumy v HR oblasti

Kdy jej využijete:
Pokud chcete měřit motivovanost a spokojenost zaměstnanců ve všech hlavních aspektech a sledovat změny v průběhu času.

Co zjistíte:

  • Celková spokojenost, loajalita a motivovanost zaměstnanců.
  • Spokojenost v hlavních aspektech:
    • Pracovní podmínky.
    • Vztahy na pracovišti.
    • Řízení a vztahy s nadřízeným.
    • Spolupráce mezi odděleními.
  • Ochota doporučit zaměstnavatele.
  • Výsledky dle poboček a oddělení.

Jak Vám pomůže:
Pomůže zlepšit pracovní prostředí, zvýšit motivaci zaměstnanců a angažovanost na pracovišti.

Kdy jej využijete:
Pokud se potýkáte s vysokou fluktuací zaměstnanců a potřebujete situaci stabilizovat.

Co zjistíte:

  • Důvody odchodů zaměstnanců.
  • Názory stávajících a bývalých zaměstnanců.
  • Návrhy kroků ke snížení fluktuace.

Jak Vám pomůže:
Pomůže stabilizovat situaci ve firmě a snížit fluktuaci díky konkrétním doporučením.

Kdy jej využijete:
Pokud máte vysoký obrat, ale nízký zisk, a tušíte, že dochází k plýtvání, jehož příčinu neznáte.

Co zjistíte:

  • Zdroje plýtvání (řízení, procesy, komunikace, nevhodná KPIs).
  • Největší oblasti plýtvání napříč firmou.

Jak Vám pomůže:
Odhalí a eliminuje plýtvání, což povede ke zvýšení efektivity a ziskovosti.

Kdy jej využijete:
Pokud chcete získat nové zaměstnance nebo měřit efektivitu HR kampaní.

Co zjistíte:

  • Znalost vaší firmy v regionu.
  • Vaši image jako zaměstnavatele.
  • Důvody, proč by u vás lidé chtěli (nebo nechtěli) pracovat.

Jak Vám pomůže:
Získané informace využijete k plánování a vyhodnocení efektivnějších HR kampaní s větším dopadem.

Proč si vybrat B-inside pro průzkum spokojenosti zaměstnanců?

  • Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
  • Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
  • Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.

Potkejme se nezávazně nad HR průzkumy

  • Rádi s Vámi osobně probereme možnosti průzkumu spokojenosti zaměstnanců a dalších výzkumů v oblasti HR.
  • Vše Vám podrobně vysvětlíme a ukážeme na příkladech.
  • Kontakty na nás naleznete zde.