Behaviorální alchymie v B2B

Jak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchodních cílů

Každý den na nás působí mnoho podvědomých zkreslení a zkratek. Ovlivňují naše rozhodování a my jim nedokážeme odolat.

V B-inside jsme pro Vás vybrali 10 klíčových behaviorálních efektů, které ovlivňují rozhodování decision makerů na B2B trzích.
Ukážeme Vám je, vysvětlíme, jak fungují, a dáme Vám tipy, jak je využít ve Vašem B2B marketingu a obchodě.

Behaviorální alchymie v B2B

Kniha o tom, jak díky behaviorální vědě zlepšit marketing a obchod v B2B.

  • 138 stran
  • 10 klíčových behaviorálních principů v B2B
  • 10 případových studií z českého B2B prostředí
  • 38 konkrétních tipů na využití principů v praxi
  • Návod na interní behaviorálně marketingový audit
  • Kvalitní pevná vazba

Cena knihy je 890,- Kč plus 110 Kč poštovné a balné. Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.






    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Po objednání knihy Vám pošleme fakturu na Váš e-mail. Jakmile ji uhradíte, pošleme Vám knihu na Vaši adresu.

    Knihu si můžete objednat i e-mailem. Stačí napsat na imachacova@b-inside.cz.

    Ještě váháte? Prohlédněte si ukázkovou kapitolu zcela zdarma!