Behaviorální alchymie v B2B
Jak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchodních cílů
Každý den na nás působí mnoho podvědomých zkreslení a zkratek. Ovlivňují naše rozhodování a my jim nedokážeme odolat.
V B-inside jsme pro Vás vybrali 10 klíčových behaviorálních efektů, které ovlivňují rozhodování decision makerů na B2B trzích.
Ukážeme Vám je, vysvětlíme, jak fungují, a dáme Vám tipy, jak je využít ve Vašem B2B marketingu a obchodě.
Behaviorální alchymie v B2B
Kniha o tom, jak díky behaviorální vědě zlepšit marketing a obchod v B2B
138 stran
10 klíčových behaviorálních principů v B2B
10 případových studií z českého B2B prostředí
38 konkrétních tipů na využití principů v praxi
Návod na interní behaviorálně marketingový audit
Cena knihy je 890,- Kč plus 110 Kč poštovné a balné.
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.
Po objednání knihy Vám pošleme fakturu na Váš e-mail. Jakmile ji uhradíte, pošleme Vám knihu na Vaši adresu.
Knihu si můžete objednat i e-mailem. Stačí napsat na imachacova@b-inside.cz.
Ještě váháte?
Objednejte si ukázkovou kapitolu z knihy.
Pokud si objednáváte ukázkovou kapitolu, obdržíte ji během chvíle do Vašeho e-mailu.
Ukázkovou kapitolu si můžete objednat i e-mailem. Stačí napsat na imachacova@b-inside.cz.