15 srpna, 2025 vBlog B-inside

Proč obsahový marketing v B2B často selhává?

Špatně definované cíle, nepochopení zákaznické cesty anebo rozhodování se bez dat, to jsou hlavní důvody neúspěchu v B2B obsahovém marketingu.


76 % B2B firem (celosvětový výzkum) má vlastní tým na obsahový marketing, většinou o 1–5 lidech. Přesto skoro 60 % z nich přiznává, že jejich obsahová strategie dosahuje jen průměrných nebo dokonce horších výsledků.

Co podle těchto firem stojí za nízkou efektivitou obsahového marketingu v B2B? Špatně definované cíle obsahového marketingu, nedostatečné provázání se zákaznickou cestou anebo absence práce s daty jsou hlavními důvody. Mezi další důvody patří nerealistická očekávání nebo důraz na kvantitu obsahu na úkor kvality.

Jaké překážky brzdí obsahový marketing u vás?

B-inside: Cílíte na správné decision makery? Co zabírá na vašem trhu? Pomůžeme vám nastartovat váš brand 👉 https://www.b-inside.cz/

Zdroj: https://contentmarketinginstitute.com/


Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechna minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.