Velké a střední podniky pořádají on-line schůzky výrazně častěji.
💻 V roce 2024 probíhaly on-line pracovní schůzky téměř v polovině českých podniků (47 %). To je méně než průměr EU27 (53 %). Průměr ovlivňují hlavně malé firmy, kterých je v Česku nejvíce a využívají online schůzky méně často.
🌍 On-line schůzky uskutečňují nejčastěji podniky v severských zemích – ve Finsku (85 % podniků), Švédsku a Dánsku (79 %). Naopak nejméně v Bulharsku, Maďarsku a Lotyšsku (cca 33 %).
❓ Jak to vypadá u vás ve firmě? Využíváte online schůzky denně, nebo dáváte přednost osobním setkáním?
B-inside: Pomůžeme vám rozhodnout se správně👉 https://www.b-inside.cz/
Zdroj dat: https://statistikaamy.csu.gov.cz/

Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechna minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.
