62 % českých B2B firem dává VIP klientům hodnotnější dárky
České B2B firmy si váží svých VIP klientů a investují do dárků pro ně vyšší částky než do dárků pro běžné klienty či zaměstnance.
🎁 Speciální vlna B2B monitoru o firemních a reklamních dárcích ve spolupráci s RD Present je tu!
💸 U většiny obdarovaných se firmy drží v částkách do 500 Kč, nejčastěji pak do 300 Kč za předmět. Pro VIP klienty jsou ale firmy ochotny investovat i více než 500 Kč, přestože tyto dary již nelze uplatnit do daňových nákladů.
Mrkněte na celou studii 👉Rozpočty na dárky pod lupou: Záleží na trhu i cílové skupině klientů
ℹ️ V rámci kontinuálního projektu B2B monitor jsme se ptali B2B marketingových a obchodních ředitelů a ředitelek na to, jakými reklamními a dárkovými předměty obdarovávají své klienty. Sběr dat provedla naše B2B výzkumná agentura B-inside s.r.o. v létě roku 2025.

Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechna minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.
