Jaké dopady má AI podle zkušeností B2B marketérů po celém světě?
Míň rutinních úkolů, efektivnější procesy a lepší práce s obsahem – to jsou hlavní dopady.
🤔 Jaké dopady má AI podle zkušeností B2B marketérů po celém světě? Polovina B2B marketérů, kteří používají AI, si všímá, že díky ní mají méně rutinních a únavných úkolů. 45 % uvádí efektivnější pracovní procesy, 42 % lepší optimalizaci obsahu a 38 % vnímá nárůst kreativity. Pětina se ale také bojí o svou pracovní pozici.
Co je pro vás největší výhodou a slabinou při práci s AI? 👀
B-inside: Pomůžeme vám nastavit správnou strategii 👉 https://www.b-inside.cz/
Zdroj: https://contentmarketinginstitute.com/

Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechna minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.