Výzkum značky,
brand awareness v B2B
Řiďte vaši značku a podpořte její růst
Poznejte, jaké je povědomí o vaší značce na trhu a jak zákazníci vnímají vás i konkurenci. Náš B2B výzkum značky vám přinese detailní vhled do toho, na co se v rámci budování brandu zaměřit a jak se brand awareness vyvíjí v čase.
Není vaše značka známá a silná tak, jak byste potřebovali? Chcete, aby vám značka pomáhala v marketingu a obchodu? Postavte novou kapitolu vaší značky na pevných základech.
Známý brand? 3x vyšší šance poptávky.
Spontánní znalost značky trojnásobně zvyšuje šanci přizvání do výběrového řízení. Pokud decision makeři znají značku, existuje 3x vyšší šance, že danou značku přizvou do výběrového řízení.
Výzkum značky v B2B – mějte data pro budování značky

- Jaká je znalost vaší značky a značky vašich konkurentů?
- Jak roste znalost vaší značky v čase?
- Jaká je image značky a jak se mění v čase?
- Jak se situace liší v jednotlivých segmentech?
- Koho firmy preferují jako své dodavatele a proč?
- Jaké komunikační kanály vaši (potenciální) zákazníci sledují?
Výzkum vnímání značky jsme realizovali například pro:

Zajistíme jednorázový výzkum značky i dlouhodobý monitoring
Obraťte se na nás pro data o znalosti a pozici vaší značky na trhu. Zajistíme pro vás průzkum znalosti značky (brand awareness), asociace se značkou (brand association), vnímání značky (brand equity) i emoce spojené se značkou.
Proč spolupracovat s námi?

Zaměřujeme se primárně
na B2B

Propojíme výzkum
s byznysem

Připravíme konkrétní
a praktická doporučení

2× vyšší response rate
než konkurence
Domluvte si úvodní call ještě dnes
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Chcete výzkum řešit rovnou? Zavolejte Petrovi
Ing. Petr Fusek
CEO
pfusek@b-inside.cz
+420 608 048 048

