Výzkum značky,

brand awareness v B2B

Řiďte vaši značku a podpořte její růst

Poznejte, jaké je povědomí o vaší značce na trhu a jak zákazníci vnímají vás i konkurenci. Náš B2B výzkum značky vám přinese detailní vhled do toho, na co se v rámci budování brandu zaměřit a jak se brand awareness vyvíjí v čase.

Není vaše značka známá a silná tak, jak byste potřebovali? Chcete, aby vám značka pomáhala v marketingu a obchodu? Postavte novou kapitolu vaší značky na pevných základech.

Známý brand? 3x vyšší šance poptávky.

Výzkum značky v B2B – mějte data pro budování značky

  • Jaká je znalost vaší značky a značky vašich konkurentů?
  • Jak roste znalost vaší značky v čase?
  • Jaká je image značky a jak se mění v čase?
  • Jak se situace liší v jednotlivých segmentech?
  • Koho firmy preferují jako své dodavatele a proč?
  • Jaké komunikační kanály vaši (potenciální) zákazníci sledují?

Výzkum vnímání značky jsme realizovali například pro:

Zajistíme jednorázový výzkum značky i dlouhodobý monitoring

Obraťte se na nás pro data o znalosti a pozici vaší značky na trhu. Zajistíme pro vás průzkum znalosti značky (brand awareness), asociace se značkou (brand association), vnímání značky (brand equity) i emoce spojené se značkou.

V rámci dlouhodobého monitoringu značky (brand tracking) budeme kontinuálně měřit efektivitu budování značky,  vybavení si reklamních sdělení nebo NPS.

Proč spolupracovat s námi?

Zaměřujeme se primárně
na B2B

Propojíme výzkum
s byznysem

Připravíme konkrétní
a praktická doporučení

2× vyšší response rate
než konkurence


Domluvte si úvodní call ještě dnes







    Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Chcete výzkum řešit rovnou? Zavolejte Petrovi

    Ing. Petr Fusek
    CEO
    pfusek@b-inside.cz
    +420 608 048 048


    Otázky k výzkumu značky

    Pro měření povědomí o značce využíváme kvantitativní reprezentativní průzkum, tedy náhodně vybraný vzorek respondentů z řad decision makerů na vašem trhu. V ideálním případě se snažíme získat 200 a více odpovědí.

    Brand awareness doporučujeme měřit jednou za jeden až dva roky. V případě velké komunikační kampaně nebo při velkých změnách v odvětví častěji.

    Data z našeho průzkumu využijete pro měření efektivity a dopadu marketingu. Pomůžou vám při úpravě marketingové strategie, výběru vhodných komunikačních kanálů i pro zajištění argumentů pro obchodní oddělení. Od nás dostanete souhrnný dokument, který shrnuje jak výsledky, tak právě doporučení na míru, co na základě dat upravit.