Průzkum

spokojenosti zákazníků

Poznejte své skutečné klienty

Spokojení zákazníci jsou pro úspěch Vaší firmy klíčoví. Relevantní zpětná vazba od zákazníků Vám pomůže byznys řídit a včas reagovat na případné problémy. Sami klienti vnímají průzkum spokojenosti zákazníků jako součást péče, kterou jim věnujete. Pravidelný průzkum spokojenosti zákazníků je nezbytný pro rozvoj firmy.

Průzkum spokojenosti zákazníků Vám poskytne informace o tom, jak a s čím jsou zákazníci spokojeni a naopak. Dozvíte se, proč zákazníci volí Vaši firmu, s kterými dalšími konkurenty také spolupracují, a proč. Včas odhalíte, u kterých zákazníků hrozí odchod ke konkurenci, což Vám pomůže si tyto zákazníky udržet.

Inspirujte se častými průzkumy spokojenosti klientů v B2B

Kdy jej využijete:

  • Stojíte na rozcestí, daří se vám pouze částečně a potřebujete nové impulzy.
  • Měření spokojenosti klientů je součást strategie a řízení firmy.
  • Přemýšlíte o novém produktu a chcete otestovat potenciál u svých klientů.

Co zjistíte:

  • Celkovou spokojenost zákazníků.
  • Podrobné hodnocení spokojenosti v dílčích aspektech.
  • Konkrétní připomínky a nedostatky.
  • Důvody, proč si zákazníci vybrali vaši firmu.
  • Čeho si zákazníci na spolupráci nejvíce cení.
  • Potenciál dalšího obchodního růstu.
  • Spokojenost zákazníků z různých segmentů.
  • Ochotu doporučit vaši společnost (NPS®).

Jak Vám pomůže:
Získáte komplexní přehled o svých zákaznících, což pomůže zlepšit procesy napříč celou firmou. Měření spokojenosti zákazníků je prvním krokem ke zvýšení zákaznické spokojenosti a loajality.

Kdy jej využijete:
Net Promoter Score (NPS®) je rychlý a jednoduchý způsob kontinuálního měření spokojenosti a loajality zákazníků.

Co zjistíte:

  • Kteří klienti jsou loajální (Promoters), pasivní nebo nespokojení (Detractors).
  • Vývoj v čase.
  • Možnost doplnění několika upřesňujících otázek.

Jak Vám pomůže:
S NPS® zjistíte předem, kteří zákazníci jsou nespokojení a chtějí přejít ke konkurenci. Díky včasné informaci se na tyto klienty můžete zaměřit a udržet si je.

Kdy jej využijete:
Měření okamžité spokojenosti zákazníků v B2B je vhodné zejména pro kontrolu výstupů směrem ke klientovi (např. hodnocení služby, návštěvy technika, vyřízení požadavku). Je ideální pro trhy, kde spokojenost závisí nejen na produktu, ale i na práci vašich zaměstnanců.

Co zjistíte:

  • Okamžitou zpětnou vazbu na služby a zaměstnance.
  • Informace o tom, co zákazníci oceňují a kde je třeba služby zkvalitnit.
  • Pravidelné vyhodnocování (např. jednou měsíčně), přičemž urgentní případy jsou řešeny obratem.

Jak Vám pomůže:
Získáte nezávislý pohled na kvalitu vašich zaměstnanců a spokojenost zákazníků. Dozvíte se, na kterých postupech v zákaznickém servisu je třeba zapracovat.

Kdy jej využijete:
Chcete zjistit, jak je s vámi spokojena skupina zákazníků, na které vám nejvíce záleží a která přináší největší obrat.

Co zjistíte:

  • Zpětnou vazbu na služby výzkumem, který je přizpůsoben vybrané klientele.

Jak Vám pomůže:
Pravidelně (ideálně jednou za rok) zjistíte od VIP zákazníků, s čím jsou spokojeni, s čím ne, a jak optimalizovat služby ve prospěch těchto klíčových klientů.

Jak probíhá průzkum spokojenosti zákazníků a Net Promoter Score (NPS®)?

Proč si vybrat B-inside pro průzkum spokojenosti zákazníků?

  • Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
  • Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
  • Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.

Potkejme se nezávazně nad B2B průzkumy spokojenosti klientů

  • Rádi s Vámi osobně probereme možnosti výzkumů spokojenosti klientů, měření zákaznické loajality či okamžité spokojenosti.
  • Vše Vám podrobně vysvětlíme a ukážeme na příkladech.
  • Kontakty na nás naleznete zde.