Průzkum
spokojenosti zákazníků
Poznejte své skutečné klienty
Spokojení zákazníci jsou pro úspěch Vaší firmy klíčoví. Relevantní zpětná vazba od zákazníků Vám pomůže byznys řídit a včas reagovat na případné problémy. Sami klienti vnímají průzkum spokojenosti zákazníků jako součást péče, kterou jim věnujete. Pravidelný průzkum spokojenosti zákazníků je nezbytný pro rozvoj firmy.
Průzkum spokojenosti zákazníků Vám poskytne informace o tom, jak a s čím jsou zákazníci spokojeni a naopak. Dozvíte se, proč zákazníci volí Vaši firmu, s kterými dalšími konkurenty také spolupracují, a proč. Včas odhalíte, u kterých zákazníků hrozí odchod ke konkurenci, což Vám pomůže si tyto zákazníky udržet.
Inspirujte se častými průzkumy spokojenosti klientů v B2B
Jak probíhá průzkum spokojenosti zákazníků a Net Promoter Score (NPS®)?
Proč si vybrat B-inside pro průzkum spokojenosti zákazníků?
- Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
- Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
- Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.
Potkejme se nezávazně nad B2B průzkumy spokojenosti klientů
- Rádi s Vámi osobně probereme možnosti výzkumů spokojenosti klientů, měření zákaznické loajality či okamžité spokojenosti.
- Vše Vám podrobně vysvětlíme a ukážeme na příkladech.
- Kontakty na nás naleznete zde.