Vývoj a inovace produktů

a ověření potenciálu pro novou technologii

Podložte zásadní rozhodnutí pevnými argumenty

Získejte daty podložené odpovědi na otázky, co se zákazníkům na Vašich produktech líbí a proč naopak preferují konkurenci. Pomocí fungující metodiky zmapujeme Váš trh, ověříme potenciál pro zvažovaný produkt a poradíme Vám s vývojem a inovacemi z uživatelského pohledu.

Potřebujete si ověřit smysl chystaného produktu? Nevíte, co přesně zákazníkům chybí na Vaší službě? Postrádáte znalosti toho, jak pracuje konkurence? Chybí Vám zpětná vazba k prototypu nového produktu?Provedeme výzkum, kterým Vám ušetříme mnoho prostředků strávených na metodě pokus-omyl.

Inspirujte se nejčastějšími B2B výzkumy

Kdy jej využijete:
Kdykoliv zvažujete vývoj nového produktu nebo nákup technologie a nevíte, zda se vám to vyplatí.

Co zjistíte:

  • Potenciál pro nový produkt/službu:
    • Odhad velikosti trhu.
    • Potřeby potenciálních zákazníků.
    • Jak existující substituty naplňují potřeby zákazníků.
    • Možnosti pro odbyt nového produktu.
  • Podklady pro vývoj a komunikaci:
    • Požadavky zákazníků na nový produkt.
    • Cenotvorbu.
    • Způsoby propagace nového produktu.

Jak Vám pomůže:
Pomůže vám rozhodnout, zda do vývoje nového produktu/služby investovat. Pokud ano, získáte cenné informace o úpravách produktu podle potřeb zákazníků a o tom, jak jej nejlépe uvést na trh.

Kdy jej využijete:
Během vývoje nového produktu, když chcete produkt zdokonalit.

Co zjistíte:

  • Specifické výhody i nevýhody konkurenčních produktů.
  • Co stávajícím produktům chybí.
  • Jaké vlastnosti uživatelé oceňují a jaké inovace by uvítali.

Jak Vám pomůže:
Analýza optimálních parametrů vám umožní zdokonalit váš produkt ještě před jeho uvedením na trh. Parametry produktu optimalizujete na základě požadavků trhu a srovnání s konkurencí.

Kdy jej využijete:
Ve fázi prototypů, kdy potřebujete získat zpětnou vazbu od zákazníků.

Co zjistíte:

  • První reakce zákazníků:
    • Co oceňují.
    • Co se jim nelíbí.
  • Návrhy na vylepšení na základě zpětné vazby zákazníků.

Jak Vám pomůže:
Otestujete si reakce zákazníků přímo na váš produkt ještě před uvedením na trh. Získaná zpětná vazba vám pomůže produkt zdokonalit, případně vybrat nejvhodnější variantu z více možností.

Jak probíhá výzkum vývoje produktů a služeb?

Proč si vybrat B-inside pro průzkum trhu?

  • Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
  • Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
  • Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.

Potkejme se nezávazně nad B2B průzkumy

  • Rádi s Vámi osobně probereme možnosti průzkumu trhu, segmentace a tržních příležitostí.
  • Vše Vám podrobně vysvětlíme a ukážeme na příkladech.
  • Kontakty na nás naleznete zde.