Výzkum reklamy

pre-testy a post-testy

Postavte svou komunikaci na reálných datech

Pre-test a post-test vizuálů, storyboardů a dalších reklamních konceptů v B2B.
Čeká Vás nová reklamní kampaň? Potřebujete otestovat kreativní návrhy či změřit efektivnost reklamní kampaně? Provedeme pro Vás pre-test, post-test či pro Vás uspořádáme focus groups se zkušeným moderátorem.

Prozkoumejte s námi marketingovou komunikaci vlastní i konkurence.
Ušetřete peníze tím, že včas odhalíte, jak zákazníci na Vaši reklamu reagují. Zacilte svou reklamu na decision makery a oslovte je ve správné fázi nákupního cyklu.

Inspirujte se nejčastějšími B2B výzkumy reklamy

Kdy jej využijete:
Při tvorbě marketingového konceptu nové reklamy, kdy potřebujete oslovit správné decision makery.

Co zjistíte:

  • Výběr dodavatelů.
  • Postoj k vaší konkurenci.
  • Hodnocení vaší značky.
  • Názor na konkrétní produkt (výhody/nevýhody).
  • Hodnocení předchozích reklamních kampaní.

Jak Vám pomůže:
Diskutujete nad koncepty a zjistíte, co klienti vnímají jako výhodu vašeho produktu. Získáte doporučení, jak reklamu optimalizovat a zvýšit její účinnost.

Kdy jej využijete:
Pokud máte více reklamních konceptů a chcete zjistit, který bude nejúčinnější.

Co zjistíte:

  • Spontánní reakce na jednotlivé koncepty.
  • Schopnost reklamy doručit hlavní sdělení.
  • Co se respondentům líbí a co ne.
  • Co si z reklamy zapamatovali.
  • Efekt reklamy na stanovený cíl (např. zvýšení povědomí o značce).

Jak Vám pomůže:
Získáte doporučení, který koncept vybrat, a návrhy na jeho úpravy.

Kdy jej využijete:
Pokud chcete zjistit efektivitu spuštěné marketingové kampaně.

Co zjistíte:

  • Správnost zacílení na cílovou skupinu.
  • Schopnost doručení hlavního sdělení.
  • Efektivitu komunikace značky.
  • Dopad kampaně na image a povědomí o firmě.

Jak Vám pomůže:
Uvidíte dopad kampaně a získáte doporučení, jak zlepšit další marketingové aktivity.

Kdy jej využijete:
Pokud měníte design nebo materiál obalu a chcete znát názor zákazníků.

Co zjistíte:

  • Reakce zákazníků na změnu obalu.
  • Hodnocení nového designu/materiálu.
  • Zda nový obal komunikuje klíčové sdělení (např. ochrana před poškozením).

Jak Vám pomůže:
Zvýší užitnou hodnotu produktu, přinese výhody zákazníkům a zvýší hodnotu i prodeje produktu.

Kdy jej využijete:
Pokud chcete mít přehled o konkurenci a být o krok napřed.

Co zjistíte:

  • Používané reklamní kanály.
  • Frekvenci využívání těchto kanálů.
  • Investice konkurence do reklamy.

Jak Vám pomůže:
Získáte přehled o strategii konkurence a doporučení, jak se odlišit a přinést klientům něco navíc.

Kdy jej využijete:
Pokud chcete efektivně zacílit reklamu přímo na decision makery.

Co zjistíte:

  • Jakými kanály decision makery oslovit.
  • Kde inzerovat a čemu se vyhnout.
  • Ve které fázi nákupního cyklu klienty oslovit (metoda see-think-do-care).

Jak Vám pomůže:
Vaše reklama bude lépe zacílená, účinnější a osloví decision makery ve správný čas.

Jak probíhá výzkum reklamy a marketingové komunikace?

Proč si vybrat B-inside pro výzkum reklamy?

  • Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
  • Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
  • Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.

Potkejme se nezávazně nad B2B výzkumy

  • Rádi s Vámi osobně probereme možnosti výzkumů marketingové komunikace.
  • Vše Vám podrobně vysvětlíme a ukážeme na příkladech.
  • Kontakty na nás naleznete zde.