Výzkum reklamy
pre-testy a post-testy
Postavte svou komunikaci na reálných datech
Pre-test a post-test vizuálů, storyboardů a dalších reklamních konceptů v B2B.
Čeká Vás nová reklamní kampaň? Potřebujete otestovat kreativní návrhy či změřit efektivnost reklamní kampaně? Provedeme pro Vás pre-test, post-test či pro Vás uspořádáme focus groups se zkušeným moderátorem.
Prozkoumejte s námi marketingovou komunikaci vlastní i konkurence.
Ušetřete peníze tím, že včas odhalíte, jak zákazníci na Vaši reklamu reagují. Zacilte svou reklamu na decision makery a oslovte je ve správné fázi nákupního cyklu.
Inspirujte se nejčastějšími B2B výzkumy reklamy
Jak probíhá výzkum reklamy a marketingové komunikace?
Proč si vybrat B-inside pro výzkum reklamy?
- Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
- Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
- Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.
Potkejme se nezávazně nad B2B výzkumy
- Rádi s Vámi osobně probereme možnosti výzkumů marketingové komunikace.
- Vše Vám podrobně vysvětlíme a ukážeme na příkladech.
- Kontakty na nás naleznete zde.