Výzkum značky

a branding v B2B

Udělejte první krok k silnému brandu

Výzkum značky a branding – detailně prozkoumáme pozici Vaší značky na trhu, jak ji zákazníci vnímají a s jakými asociacemi je spojována. Na základě získaných informací doporučíme vhodný postup, jak Váš brand udělat známějším, úspěšnějším a čitelnějším.

Není Vaše značka tak silná a známá, jak byste potřebovali? Chcete, aby Vám značka pomáhala v marketingu a obchodu? Začněte výzkumem značky a postavte novou kapitolu Vaší značky na pevných základech.

Inspirujte se nejčastějšími B2B výzkumy značky

Kdy jej využijete:
Výzkum značky využijete, pokud si nejste jisti, jak zákazníci vnímají vaši značku a jaké má postavení na trhu. Hodí se při vstupu na trh, při uvedení nového produktu nebo při rebrandingu společnosti.

Co zjistíte:

  • Znalost a pozice značky na trhu (Brand Measurement):
    • Znalost značky (Brand Awareness).
    • Asociace se značkou (Brand Association).
    • Vnímání značky (Brand Equity).
    • Emoce spojené se značkou.
  • Segmentace:
    • Definice jednotlivých segmentů a jejich charakteristika.
    • Potřeby jednotlivých segmentů.
    • Pozice značky v jednotlivých segmentech.
  • USP (Unique Selling Proposition):
    • Konkurenční výhody vaší značky.
    • Konkurenční výhody ostatních značek.
    • Potřeby zákazníků v různých segmentech.
    • Na jakých hodnotách budovat značku.

Jak Vám pomůže:
Získáte zpětnou vazbu od stávajících i potenciálních zákazníků. Ověříte si, zda zákazníci správně chápou vaše sdělení. Výzkum vám pomůže budovat silnou, odlišitelnou značku s jasným místem na trhu. Podpoří sjednocení marketingové komunikace a zlepší obchodní výsledky.

Kdy jej využijete:
Při výběru názvu, loga, sloganu nebo vizuálního stylu značky.

Co zjistíte:

  • Jak zákazníci hodnotí:
    • Název značky.
    • Hodnoty a benefity.
    • Claimy a slogany.
    • Logo.
    • Vizuály.

Jak Vám pomůže:
Získáte podklady pro rozhodnutí, který název, hodnoty a vizuální styl budou nejlépe rezonovat s vaší cílovou skupinou.

Kdy jej využijete:
Pokud potřebujete kontinuálně měřit efektivitu marketingové komunikace.

Co zjistíte:

  • Znalost značky (Brand Awareness).
  • Vnímání a hodnocení značky (Brand Equity).
  • Vybavení si reklamních a komunikačních sdělení (Post-tests).
  • Sledovanost médií cílovými skupinami.
  • NPS® (Net Promoter Score).

Jak Vám pomůže:
Získáte zpětnou vazbu, která pomůže zefektivnit marketingovou komunikaci. Poskytne doporučení, jak upravit obsah sdělení a zvolit nejvhodnější kanály.

Jak probíhá výzkum značky?

Proč si vybrat B-inside pro výzkum značky?

  • Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
  • Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
  • Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.

Potkejme se nezávazně nad B2B výzkumy

  • Rádi s Vámi osobně probereme možnosti pro výzkum značky.
  • Vše Vám podrobně vysvětlíme a ukážeme na příkladech.
  • Kontakty na nás naleznete zde.