Marketingový audit a strategie

Najděte skryté rezervy 
a nastavte marketing, aby fungoval

Marketingový audit a strategie

Získejte nezávislý pohled zvenčí

Je těžké hodnotit sama sebe. Marketingový audit Vám dá nezávislý pohled nezatížený vnitřními sváry či problémy. Pomůžeme Vám:

  • Podívat se na Vaši firmu očima zákazníka
  • Identifikovat silné a slabé stránky
  • Zhodnotit Vaši komunikaci se zákazníky
  • Zhodnotit, jak používáte dostupné zdroje

Odhalte skryté rezervy

Odhalte činnosti, jejichž přínos není adekvátní. Ušetřené prostředky investujte do přínosnějších aktivit.

Buďte nejlepší ve svém segmentu

Nelze dělat vše a cílit na všechny. Je potřeba si správně určit „marketingovou pozici“ své firmy a produktů. Vyberte si vhodný segment a v tom buďte nejlepší.

Víme, jak na to

Marketingový audit objektivně zhodnotí situaci Vaší firmy. Navrhneme konkrétní, praktické kroky šité na míru Vašim možnostem a potřebám.
Přečtěte si, jak marketingový audit probíhá.

Důvěrnost informací

Veškeré auditované informace považujeme striktně za důvěrné. V případě potřeby je toto možné ošetřit smluvně.

Neutrácejte zbytečně

Klienti nám opakovaně potvrzují, že díky našim workshopům ušetří nemalé peníze. Cena marketingového auditu se pohybuje v desítkách tisíc Kč a je minimální ve srovnání s cenou inzerce.

Zaměřte se na plnění cílů

Realizace bývá vždy nejtěžší. V podnikání se ovšem počítá výsledek, nikoliv snaha. Pomůžeme Vám dotáhnout věci do konce.

Pro koho je marketingový audit určený?

Marketingový audit a návazný návrh strategie jsou ideálním nástrojem pro majitele a ředitele středně velkých firem (cca 10 – 200 zaměstnanců), kteří řeší konkrétní problémy, hledají inspiraci a nechtějí plýtvat zdroji.

Vybrané reference v oblasti auditu a strategie

„Na základě analýzy a doporučení B-inside s.r.o. jsme ušetřili nemalé finanční částky, které jsme původně chtěli investovat do nevhodných a neefektivních forem propagace naší advokátní kanceláře.

Marketingové aktivity, které nám pan PhDr. Soukup doporučil, nám v krátké době přivedly nové klienty, a proto naši spolupráci hodnotím jednoznačně kladně a doufám i v další budoucí spolupráci.“

Mgr. Jan Mauric, Mauric & Partner s.r.o. advokátní kancelář

Komentáře nejsou povoleny.