Marketingové poradenství

Využijte naše know-how v praxi
a přiveďte svou firmu k růstu.

Marketingové poradenství a workshopy v B2B

V jakých oblastech workshopy pomáhají?

Workshopy se mohou týkat téměř čehokoli. Nejčastěji pomáháme klientům řešit:

  • Jak uspět na trhu
  • Jak získat klienty
  • Jak se propagovat
  • Jaké jsou potřeby zákazníků
  • Jak se odlišit od konkurence
  • Jaké jsou skutečné problémy firmy a jak je vyřešit
  • Jak argumentovat v obchodě
  • SWOT analýzu firmy

Workshopy v čase

Marketingové poradenství je flexibilní a probíhá dle vzájemné domluvy. Na začátku je vhodné realizovat 2-3 workshopy za účelem identifikace problémů a návrhu jejich řešení. Poté lze s časovým odstupem zaměřit workshopy na plnění stanovených cílů a diskuzi nad aktuálními tématy.

Workshop jako cesta k řešení

Při workshopu (semináři, konzultaci) jde o vzájemnou diskusi. Vy víte nejvíc o vaší firmě, my máme zkušenosti s různými marketingovými nástroji a řešeními. Znalosti doplňujeme praktickými příklady blízkými vašemu oboru.

Individuální i otevřené

Otevřené semináře – interaktivní workshopy na určité téma. Získáte znalosti ve zvolené oblasti, inspiraci. Velkým plus je možnost diskutovat, jak danou problematiku řeší v jiných firmách.
Individuální workshopy – konzultace šité na míru Vaší firmě – téma i rozsah se řídí vašimi potřebami. Vybaví vás znalostmi a poté umožní do detailu rozebírat řešení konkrétních situací.

Pro koho jsou workhopy určeny?

  • pro majitele menších firem (10 – 100 zaměstnanců)
  • pro vedení a marketingové pracovníky středně velkých firem (do cca 250 zaměstnanců)
  • pro firmy, které s marketingem začínají

Marketingové poradenství – reference

„Poradenství s koučingem bylo vedeno na základě detailních diskuzí a konkrétních praktických ukázek zasazených do našeho trhu. S časovým odstupem několika měsíců mohu konstatovat, že zavedené změny vedou k posílení našich obchodních pozic.“

Ing. Šárka Wojnarová, Slévárny Třinec, a.s.

Komentáře nejsou povoleny.